Про себе


    
    З дитинства я мріяв стати військовим. Ця мрія привела до Київського суворовського училища, де мені випало щастя відкривати військовий парад на Хрещатику в складі роти барабанщиків, написати свій перший вірш, зустріти перше кохання... Потім був Північний Кавказ, Орджонікідзевське вище загальновійськове училище, незабутні сходження на засніжені вершини Кавказького хребта, прекрасні червонокнижні квіти: едельвейси та рододендрони, перший стрибок з парашутом, важкі, але надзвичайно цікаві роки оволодіння премудростями військової справи.
Мабуть, Всевишній знав, що через чверть століття я опинюсь на педагогічній ниві, бо від лейтенанта до майора довелось проходити службу саме в навчальних військових частинах. Той безцінний досвід, який я отримав на посадах командира навчального взводу, навчальної роти, навчального батальйону, став міцним фундаментом моєї сьогоднішньої діяльності.
З перших днів роботи вчителем зрозумів, що школа – це не армія, а учень  не солдат. Тож, навчаючи дітей, доводилося й доводиться вчитися й самому. На мою думку, цей процес нескінченний.
Кожен урок для мене – це бій. Бій за серця, за голови моїх учнів. Намагаюсь бути для них не просто хорошим учителем, а справедливим командиром. Командиром, якого розуміють з півпогляду, з півслова; командиром, який завжди виконує обіцяне, який береже, а не шкодує підлеглих; командиром, якому довіряють повністю, за яким підуть до кінця.
Однією з головних складових успіху в засвоєнні програми предмета «Захист Вітчизни» вважаю дисципліну, тож з першого і до останнього уроку виховую в учнів дисциплінованість і звертаю на це надзвичайну увагу.
Переконаний, що найпершим критерієм навчальних досягнень з предмета «Захист Вітчизни» є практичні навички та вміння учнів виконувати передбачені програмою вправи та нормативи. Тому намагаюсь, щоб теоретичні заняття проходили максимально лаконічно з метою вивільнення часу на практичні дії. Для досягнення максимальної інтенсивності уроків комплексно застосовую інноваційні технології та наявну в школі матеріально-технічну базу. 
Одним з найважливіших аспектів роботи вчителя  предмета «Захист Вітчизни» вважаю військово-патріотичне виховання. На моє глибоке переконання, для того, щоб військово-патріотичне виховання досягло своєї мети, його треба проводити безперервно, а не епізодично (від заходу до заходу, від дати до дати, від вказівки до вказівки). Особисто використовую для цього кожен урок, кожен позакласний захід, кожне заняття гуртка «Школа безпеки» і загалом кожне своє спілкування з учнями.
Своє педагогічне кредо «Справжній педагог повинен працювати на майбутнє» стараюсь підтверджувати щоденними практичними справами й основним своїм завданням уважаю виховання громадянина-патріота, завжди готового у разі необхідності стати на захист Батьківщини зі зброєю в руках.  
















9 коментарів:

  1. Пріємно було познайомитись. В предмета захист Вітчизни на Рівненщині є майбутнє.

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з перемогою в другому етапі конкурсу учитель року.

    ВідповістиВидалити
  3. мрії здійснються!!!
    Військовим стати нелегко)))
    Та вам це вдалося*

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з перемогою(2*місце _ не поганий результат )будемо тримати кулачкі за вас,щоб в наступному році ви отримали1 місце))))*****

    ВідповістиВидалити