З дитинства я мріяв стати військовим. Ця мрія привела до Київського суворовського училища, де мені випало щастя відкривати військовий парад на Хрещатику в складі роти барабанщиків, написати свій перший вірш, зустріти перше кохання... Потім був Північний Кавказ, Орджонікідзевське вище загальновійськове училище, незабутні сходження на засніжені вершини Кавказького хребта, прекрасні червонокнижні квіти: едельвейси та рододендрони, перший стрибок з парашутом, важкі, але надзвичайно цікаві роки оволодіння премудростями військової справи.
Мабуть, Всевишній знав, що через
чверть століття я опинюсь на педагогічній ниві, бо від лейтенанта до майора
довелось проходити службу саме в навчальних військових частинах. Той безцінний
досвід, який я отримав на посадах командира навчального взводу, навчальної
роти, навчального батальйону, став міцним фундаментом моєї сьогоднішньої
діяльності.
З перших днів роботи вчителем
зрозумів, що школа – це не армія, а учень – не солдат. Тож, навчаючи дітей,
доводилося й доводиться вчитися й самому. На мою думку, цей процес
нескінченний.
Кожен урок для мене – це бій.
Бій за серця, за голови моїх учнів. Намагаюсь бути для них не просто хорошим
учителем, а справедливим командиром. Командиром, якого розуміють з півпогляду,
з півслова; командиром, який завжди виконує обіцяне, який береже, а не шкодує
підлеглих; командиром, якому довіряють повністю, за яким підуть до кінця.
Однією з головних складових
успіху в засвоєнні програми предмета «Захист Вітчизни» вважаю дисципліну, тож з
першого і до останнього уроку виховую в учнів дисциплінованість і звертаю на це
надзвичайну увагу.
Переконаний, що найпершим
критерієм навчальних досягнень з предмета «Захист Вітчизни» є практичні навички
та вміння учнів виконувати передбачені програмою вправи та нормативи. Тому
намагаюсь, щоб теоретичні заняття проходили максимально лаконічно з метою
вивільнення часу на практичні дії. Для досягнення максимальної інтенсивності
уроків комплексно застосовую інноваційні технології та наявну в школі
матеріально-технічну базу.
Одним з найважливіших аспектів
роботи вчителя предмета «Захист
Вітчизни» вважаю військово-патріотичне виховання. На моє глибоке переконання,
для того, щоб військово-патріотичне виховання досягло своєї мети, його треба
проводити безперервно, а не епізодично (від заходу до заходу, від дати до дати,
від вказівки до вказівки). Особисто використовую для цього кожен урок, кожен
позакласний захід, кожне заняття гуртка «Школа безпеки» і загалом кожне своє
спілкування з учнями.
Своє педагогічне кредо «Справжній педагог повинен працювати на майбутнє» стараюсь підтверджувати
щоденними практичними справами й основним своїм завданням уважаю виховання
громадянина-патріота, завжди готового у разі необхідності стати на захист Батьківщини зі зброєю в руках.
Дуже цікава особистість
ВідповістиВидалитиПріємно було познайомитись. В предмета захист Вітчизни на Рівненщині є майбутнє.
ВідповістиВидалитиВітаю з перемогою в другому етапі конкурсу учитель року.
ВідповістиВидалитиЩиро рада за тебе.
ВідповістиВидалитизаслуговуєте поваги))
ВідповістиВидалитимрії здійснються!!!
ВідповістиВидалитиВійськовим стати нелегко)))
Та вам це вдалося*
Вітаю з перемогою(2*місце _ не поганий результат )будемо тримати кулачкі за вас,щоб в наступному році ви отримали1 місце))))*****
ВідповістиВидалити1510БФіліпчук
ВідповістиВидалитиГонта Еліна 10-Б) Блог 👍
ВідповістиВидалити