неділю, 15 жовтня 2017 р.

"Червона калина - 2017"

Цього року, вперше за свою 23 - річну історію, це свято проводилось у форматі фестивалю, а не конкурсу. Основна ідея -  у переддень  Дня захисника України, 75 річниці створення УПА, Дня українського козацтва та Покрови пресвятої Богородиці не повинно бути переможених і негативних емоцій, всі учасники, які продемонстрували свою стройову виправку та дисциплінованість при проходженні урочистим маршем, вправність та творчий підхід у  виконанні військово-патріотичної пісні на головній площі нашого міста заслуговують на подяку та нагородження. Але як і у кожній справі так і тут - є кращі, а є і кращі з кращих. І мені дуже приємно, що мої вихованці: команди СпШ № 15, СпШ "Центр надії", ЗОШ №28 вкотре підтвердили свій високий клас підготовки та поправу відносяться до кращих з кращих. Я щиро вдячний вам, мої дорогі юнаки та дівчата, мої талановиті і працелюбні учні, за те велике задоволення, яке я щорічно отримую на Майдані Незалежності, дивлячись на вас.
Впевнений, що до моїх слів приєднуються і керівники наших навчальних закладів, і ваші батьки, і просто пересічні глядачі. Так тримати!









2 коментарі: